Training toevoegen aan je LinkedIn profiel

Handleiding onze timemanagement training toe te voegen aan je LinkedIn profiel

In deze handleiding leggen wij kort uit hoe je als Linkedin-gebruiker eenvoudig een training kan toevoegen aan je Linkedin profiel.

Altijd druk? Volg onze
Training Timemanagement

Stap 1: Zorg dat je een (gratis) account hebt bij LinkedIn

Heb je nog geen linkedin profiel dan werkt dit niet.

Stap 2: Klik onderstaande knop

LinkedIn Add to Profile button


om een nieuw diploma aan je profiel toe te voegen.

Stap 3: Naam diploma/certificaat

Vul bij Naam diploma/certificaat in:
Training timemanagement

Stap 4: Instantie

Type bij Instantie de tekst : Helder Hoofd. Vanzelf zal daar Advies en begeleiding Een Helder Hoofd verschijnen. Selecteer deze dan.

Stap 5: Periode

Vul bij van periode de maand en jaar in wanneer je de training gevolgd hebt. Vergeet niet op op het schuifje “Diploma/certificaat verloopt niet” te klikken.

Stap 6: URL van diploma/certificaat

Vul bij URL van diploma/certificaat de tekst in:
https://www.eenhelderhoofd.nl/training-timemanagement/


Het scherm ziet er dan als volgt uit:

Stap 7: Opslaan

Druk dan op “Opslaan” om het certificaat toe te voegen aan je profiel.

Altijd druk? Volg onze
Training Timemanagement